Faaaaan!

Shit asså! Mina lärare drog över tiden på lektionen i dag, det innebär för mig att jag inte hinner hem för att hämta min matlåda för jobbet i kväll. Är det surt läge eller? Aja får fan leva med det i dag. För övrigt har min dag varit som vanligt, slö o händelse fattigt. Längtar tills jag kommer hem till min älskling. juste jo, jag har skaffat en teckniker för mitt projeckt i mars, det är ju behövligt för själv ska jag ju stå på the stage.haha.

old song! Rick Ross med Ne-Yo - Bossy Lady


Kommentarer
Postat av: Anonym

life is a bitch and death is her sister sleep is the cousin what a fuckin family picture.. du borde veta, weezy lover ;)

2011-01-14 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0