sköna låtar

Vid det här laget vet ni om att jag är ett stort fan av hip hop världen, men jag kan även lysna på andra låta. Jag är väl lite av en smörare så jag gillar låtar om love och allt det där som är töntigt när man lever som en kooling innom hiphopkulturen. En av mina vänner brukade sega att jag lysnade på boobowiiiwoo låtar , och det är väl lite svårt att stava ett ljud men det blir typ som ett hånande ton av nån som gråter;) haha. Idag har jag bara en lektion men som är i mer än 2 timmar lång. sen ska jag hem fixa lite mat och dra till jobbet, som facktist går mycket bättre denna veckan än förra. Aja ni vet vad som kommer nu en liten musik snutt av en boobowiiwoo låt, här är Carlylie Anderson - I Dont Love You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0