Va fan

Tjena mina få men trogna läsare! Måste ba släppa vissa saker ut i luften, o sen gå vidare från det. Ibland blir man seg o irriterad på folk som alltid ska snaka i mun på andra och sedan inte respektera att man inte håller med dom eller bara inte tänker samma banor. Det känns som det börjar bli fler o fler som gör det, o snart spricker jag, får flipp. Jag håller inte alltid med folk men jag låter dom prata klart o sedan respekterar jag det dom tycker!!!!!!! Och om det skulle vara så att jag inte kan det så håller jag käften o släpper det ,punkt. Fan satans jävla skit. Aja och har ni några åsikter om detta så snälla seg dom TILL MIG och inte till min rygg ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0