30 och fjortis!!

Jag såg en mamma i dag på jobbet som hade rosa linne som var waaaayyyyy för liten och jeans som slurpade ihop hennes lår och en tråd som särade på hennes butcrack. Jag känner många... vänta ni läste inte .....MÅNGA killar som inte skulle klaga, MEN en 2barnsmamma som är på sina 30 med det sättet att klä sig tycker jag ser lite fel ut. Och sättet hon hade sina disskusioner på och hur hon var som person, allt skrek bara: En riktig fjortismamma!!!!! Fattades bara en tatuering på svanken. Elin säger att jag är riktigt fördomsfull ibland... kan stämma... men i detta känner jag det var fel, fördomsfull eller ej så är det nåt som säger mig att det var nåt fel där. Ja jag vet att jag är 22 och enligt min mamma så klär jag mig som en clown med mina hip hop outfits. Men till mitt försvar börjar jag växa ifrån det, och många av mina tonårsbeteenden är över för länge sen. Man mognar olika fort... men 30 wtf...

Här kommer en annan som älskar rosa och barbie grymt mycket, och gör grym musik. Hon har ju alla dessa tecken som jag beskrev bara att denna kvinnan är inte 30 eller 22 hon är nått där imellan. ;) Hon har en märklig klädstil i vissa videos, en svart gaga typ. Haha! Men hon är mäktig. Som artist får man vara hur fjortis man vill, så länge man gör bra musik, hehe.
NICKI MINAJ-SUPER BASS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0