some about the way I am



Jo, nu kommer inlägget som handlar lite om mig själv som jag lovade tidigare i dag.
Mitt namn är Martin Gallo, ja gallo betyder tupp, och jag är 21 år gammal. Just nu pluggar jag i Växjö, E.S dans, jag har även två olika jobb här i bonnaland, dans lärare och försäljare. Min största hobby är att leta, lyssna och tolka musik. Sen kommer dansen, of course!!!!!!
Min familj är gigantisk så den får jag ta upp en annan gång haha tro mig det kan bli ett stort inlägg bara om la familia.
Jag är född i Sthlm, uppvuxen med mycket djävulskap i Gbg och nu har jag nödlandat i Växjö, hoppas att flyget lyfter här i från snart ;)
Nu bor jag med min sambo Elin och min lilla katt Charles.
Känner ni att ni fortfarande undrar något eller känner att jag har glömt något så är det bara att fråga.
Tack för i kväll ha det gött fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0