Dagen Efter Audition

Till en början all good, MEN nu sitter en förfälig satans jävla träningsverk i hela kroppen, haha. Men man e ju fett nöjd med hela den plågsamma audition dagen. På löptestet fick jag 13:37 som tid, då kommer en annan audition-deltagare (Dawad) och skrek "ELIT", jag fattade inte från börgan att han menade tiden 1337 som betyder elit, haha. Jag trodde han medade att det var en bra tid, och hela förgårdagen kallade han mig för elit och jag tog det som ett sätt att peppa mig och det gorde det ju. När Elin och jag skjutsade Dawda till tåget i morse så sa han det ingen och jag frågade varför det var en så stor grej av det och han skrattade och berättade för mig att det var ett data språk för spelnördar. Fett roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0